Všichni netrpělivě čekáme na novinky a oficiální technické specifikace o nové konzoly PlayStation 5. Víme, že hráči PlayStation jsou nadšeni, když se dozví více o konzoli nové generace, SONY PlayStation 5. Jaká bude budoucnost hraní her na konzoly nové generace? Konečně tedy po dvou měsících čekání máme nové informace (vše budeme aktualizovat v našem článku hlavním článku o specifikacích PlayStation 5). A další podrobnosti o technických a hardwarovými komponentech, díky nimž je PlayStation 5 tak inovativní a výkonnou platformou. PlayStation nové generace rozhodně bude mít ultra-vysokorychlostní SSD harddisk, integrovaný vlastní I / O systém, vlastní AMD GPU s ray tracingem a vysoce pohlcující 3D zvuk. Díky těmto schopnostem umožní PS5 vývojářům konzolových her maximalizovat jejich kreativitu, budovat rozsáhlé herní světy a nové herní zážitky v PlayStation 5 hrách, které navrhují.
Oficiální technická specifikace SONY PlayStation 5
Jak Mark ve své prezentaci hovoří v oficiální technické specifikaci, byl vyvinut ultra-vysokorychlostní SSD PS5. Integrovaný vlastní I / O systém s cílem odstranit překážky pro hraní konzolových her - konkrétně načítání obrazovek. Vývojáři jsou schopni streamovat prostředky do her PS5 neuvěřitelně rychlým tempem, takže zážitky ze hry PS5 mohou být plynulé a dynamické. Téměř okamžitě se mohou vrhat do rychlého cestování po velkých herních světech. Tato zvýšená rychlost umožní vývojářům her pro PlayStation vytvářet větší a bohatší světy bez tradičních omezení, jako je doba načítání, a také umožňuje hráčům trávit více času hraním než čekáním (všichni známe z PlayStation 4).
Chtěli jsme také představit nové funkce která konzole má díky vlastnímu procesoru GPU PS5. Vysoký výkon GPU v PS5 umožní vyšší rozlišení ve hrách, ale hlavní jeho novou funkcí, která ještě více prospívá vizuálním hrám, je ray tracing. Ray tracing simuluje způsob, jakým se světlo pohybuje v reálném životě a jak se odráží od různých povrchů. Konzolové hry nové genera, které tuto funkci využívají budou objekty mnohem přesněji a se zvýšenou realitou vykreslovat. Voda, sklo, lom světla, vlasy postavy atd. Vše díky této technologii nové generace bude vypadat ještě realističtěji.
Hry a zážitky na PS 5
Oficiální technická specifikace informuje také o tom, že Sony PlayStation 5 umožní hrám nabídnout mnohem hlubší a kvalitnější pocit ponoření do her prostřednictvím 3D zvuku. Vizuální tvorba je pro herní zážitek nezbytná Věříme, že i audio hraje klíčovou roli v kvalitě hraní nových her na PS5. Chce nabídnout přesvědčivý zvukový zážitek pro všechny hráče, nejen pro ty, kteří vlastní špičkové reproduktorové systémy. SONY navrhlo a vyrobilo vlastní rozhraní pro 3D zvuk, které je vybaveno výkonem a účinností pro ideální zvukové vykreslování. Díky 3D zvuku na PS5 budou zvuky, které uslyšíte při hraní nabízet větší pocit přítomnosti a reality. Budete mít možnost slyšet dešťové kapky dopadající na různé povrchy všude kolem vás a můžete slyšet a přesně lokalizovat, kde se za vámi skrývá nepřítel.
A konečně jsme rádi, že můžeme potvrdit, že funkce zpětné kompatibility se starší verzí konzole fungují dobře. Nedávno team vývojářů PS 5 otestovali prvních 100 titulů PS4 seřazených podle doby hraní a je očekáváno. Téměř všechny budou hratelné při spuštění na PS5. S více než 4000 hrami zveřejněnými na PS4 se bude pokračovat v testovacím procesu. Postupem času rozšiřovat zpětné pokrytí kompatibility s PS 4.
Nezapomeňte sledovat další aktualizace a novinky systému PlayStation 5! Mezitím můžete prozkoumat oficiální seznam specifikací PlayStation 5 v níže uvedené tabulce.
procesor | x86-64-AMD Ryzen ™ „Zen 2“ |
8 jader / 16 vláken | |
Proměnná frekvence až 3,5 GHz | |
GPU | Grafický stroj založený na AMD Radeon ™ RDNA 2 |
Ray Tracing Acceleration | |
Proměnná frekvence až do 2,23 GHz (10,3 TFLOPS) | |
Systémová paměť | GDDR6 16 GB |
Šířka pásma 448 GB / s | |
SSD | 825 GB |
Čtená šířka pásma 5,5 GB / s (raw) | |
Herní disk PS5 | Ultra HD Blu-ray ™, až 100 GB / disk |
Video výstup | Podpora 4K 120Hz TV, 8K TV, VRR (specifikováno HDMI ver.2.1) |
Zvuk | „Tempest“ 3D AudioTech |
Tato prezentace od Mark Cerny, vedoucího systémového architekta pro PS5, se ponoří hluboko do architektury hardwarového systému a toho, jak jsme navrhli PS5, aby prospívalo vývojářům a hrám, které vytvářejí.
1 comment
Tak co na to říkáte ?